کولرگازی 18000 گری

نوشته شده توسط : گری

کولرگازی 18000 گری

یکی از بهترین ملاک‌ها برای انتخاب و خرید کولر گازی توجه به نوع کمپرسور آن می‌باشد که بسته به نوع منطقه جغرافیایی و نوع آب و هوای آن منطقه، باید نوع مناسب آن را انتخاب کرد. برای مثال: کمپرسور پیستونی از کولر‌های پر قدرت و البته پر مصرف کولر گازی است که بیشتر به علت کار در دما‌های بالا در جنوب کشور استفاده می‌شود اما برای مناطق شمال کشور کارایی چندانی ندارد. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری 18000 مدل G2 matic H18C3 از نوع کمپرسور پیستونی می‌باشد که با حرکت پیستون داخل سیلندر کار می‌کنند و به دلیل این عملکرد به کمپرسور رفت و برگشت نیز معروف اند.



 
پخش هوای چهار طرفه و پرتاب باد 15 متری در اتاق با کولرگازی 18000 گری

کولر گازی گری 18 هزار هوای خنک را تا فاصله ی 15 متر در محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در محیط به وجود می‌آورد که این عمل با استفاده از کمپرسور پر قدرت کولر گازی 18000 گری مدل G2Matic H18C3 انجام می‌گیرد. هوای بیرون آمده از کولر گازی 18000 گری به چهار طرف محیط توزیع شده و به صورت یکسان محیط مورد نظر را خنک می‌کند و دیگر لازم نیست حتما مقابل کولر گازی قرار بگیرید. لازم به ذکر است کثیف بودن فیلتر‌های کولر گازی بر کم شدن قدرت پرتاب باد کولر گازی تاثیر دارد بنابراین سعی کنید در بازه‌ی زمانی مشخص کولر گازی خود را سرویس کنید.

 
 گاز R22

کولر گازی‌هایی که در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر از گاز R22 استفاده می‌کنند که این عمل بخاطر مقاومت یا به اصطلاح نقطه جوش این گاز است. این گاز توانایی تحمل تا 65 درجه سانتیگراد را دارا است. گاز مبرد R22 به نسبت گاز جدیدتر یعنی گاز R410 گازی سنگینتر است به همین خاطر هوای خنک حاصل از آن نیز به مراتب بیشتر از گاز R410 است.



 
فیلتر‌های چند لایه نانو اسپلیت گری 18 هزار

اسپلیت گری G2matic H18C3 دارای فیلتر‌های چند لایه نانو می‌باشند که قابلیت تصفیه کردن هوا را دارد. فیلتر‌های تصفیه هوای کولر گازی 18 هزار گری هوای تولید شده را عاری از هر گونه کثیفی مانند: گرد و غبار، ویروس و مواد آلرژی زا می‌کند، همچنین وسایل منزل از جمله: پرده‌ها و مبل‌ها را نیز یونیزه می‌کند و در نهایت هوایی پاک و سالم را برای شما کاربران به ارمغان می‌آورد.





:: برچسب‌ها: کولرگازی 18000 ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: